Yazmin Aziz Tarik Diri dari Famili Duo 4: “Rezeki Lain Menanti, Saya Tetap Sokong Didi dan Thamiera!”


Dalam dunia hiburan yang penuh dengan spekulasi dan drama, penarikan diri penyanyi muda, Yazmin Aziz, dari program Famili Duo musim keempat (FD4) mencuri perhatian ramai. Namun, bukannya meratapi keputusan itu, Yazmin memilih untuk kekal positif dan memberikan sokongan kepada dua sahabatnya, Didi Astillah dan Thamiera Chan, yang kini bertanding dalam program tersebut.


“Dari awal, saya ingin mengucapkan selamat berjaya kepada Didi dan Thamiera. Walaupun saya tidak dapat menyertai mereka, sokongan saya tetap ada,” ungkap Yazmin dengan semangat.


Di usia yang baru mencecah 23 tahun, Yazmin tidak pernah berasa putus asa. Baginya, setiap penarikan diri adalah peluang untuk lebih fokus pada matlamat yang lebih besar. “Saya ingin melakukan yang terbaik jika diberi peluang untuk menyertai mana-mana program realiti TV. Matlamat saya adalah untuk menjadi lebih baik daripada pengalaman saya di Big Stage dua tahun lalu,” katanya.


Sambil melihat ke depan, Yazmin percaya rezekinya masih luas. “Alhamdulillah, saya bersyukur dengan sokongan keluarga. Saya yakin akan ada lebih banyak peluang di luar sana untuk saya,” tambahnya dengan optimis.


Dalam perkembangan lain, Yazmin kini sedang giat menghasilkan lagu baru dalam bahasa Melayu dan Tagalog. “Ada lima lagu baru yang sudah siap dan saya juga sedang menjalani penggambaran iklan komersial dengan Jabatan Pelancongan Filipina,” katanya dengan ceria.


Walaupun keputusan untuk menarik diri dari Famili Duo mengejutkan banyak pihak, Yazmin tetap menunjukkan sikap positif dan bersemangat. Apa pendapat anda tentang keputusan Yazmin ini? Adakah anda percaya dia akan menemukan rezeki lain yang lebih baik? Jom kongsikan pendapat anda dan jangan lupa untuk berkongsi artikel ini dengan rakan-rakan anda! Kita semua mahu menyokong bakat muda ini, kan?

Previous Post Next Post

Contact Form