Zynakal Relaks Kena ‘Face Shaming’, Siap Ucap Terima Kasih! Netizen Terhibur Dengan Responsnya



Zynakal memang lain dari yang lain! Penyanyi yang popular dengan lagu Sendiri ini membuktikan bahawa dia kebal dengan komen negatif, terutamanya yang berkaitan dengan penampilannya. Baru-baru ini, Zynakal menerima komen 'face shaming' di media sosial, tetapi yang mengejutkan, dia tak ambil hati langsung! Malah, dia ucap terima kasih kepada netizen yang menyindir wajahnya, sambil berseloroh, "Terima kasih ingatkan saya ni Zynakal, bukan Zayn Malik!"


Memang betul, Zynakal akui komen tersebut ada benarnya. "Saya bersyukur berada dalam bidang muzik, bukan lakonan. Dalam muzik, orang dengar suara, bukan tengok rupa. Jadi, tak jadi masalah besar pun,” katanya sambil tersenyum ketika ditemui di sidang media Futureland Festival.


Netizen Ada Hak Bersuara

Bila ditanya lebih lanjut, Zynakal menjelaskan dia dah terbiasa dengan komen negatif dan tak ambil peduli lagi. Baginya, netizen bebas untuk bersuara, dan itu adalah hak masing-masing. “Saya tak kisah, dah biasa dengar sejak dulu. Sekarang ni, saya anggap ia sekadar pendapat saja,” tambahnya dengan tenang.


Apa yang lebih menarik, walaupun ada komen yang mengkritik wajahnya, ramai yang tetap memuji bakat vokalnya yang luar biasa. Seorang pengguna Instagram menulis, “Wajah mungkin tak seperti Zayn Malik, tapi suara dan lagu Zynakal memang padu!”


Konsert Futureland Festival Yang Bakal Menggempakkan!

Dalam perkembangan lain, Zynakal bakal tampil memukau di konsert Futureland Festival yang akan berlangsung di Stadium Merdeka, Kuala Lumpur pada 23 November nanti. Selain Zynakal, barisan artis hebat lain seperti Hujan, Bunkface, Kugiran Masdo, Aina Abdul, dan ramai lagi turut sama memeriahkan acara. Nak tengok Zynakal perform live? Jangan lupa dapatkan tiket anda di laman sesawang TicketMelon!


Korang rasa cool tak Zynakal handle komen negatif dengan tenang macam ni? Kalau rasa artikel ni best, jangan kedekut – kongsi dengan kawan-kawan korang! Mungkin ada yang terinspirasi dengan sikap chill Zynakal ni. 😎 #Zynakal #FaceShaming #FuturelandFestival #KongsiArtikel


Call to Action:

Share artikel ni dengan kawan-kawan korang, lagi ramai baca, lagi meriah!

Previous Post Next Post

Contact Form